Sweet November

Już jutro – listopad słodki listopad – ciekawe co nam fajnego przyniesie.
Ja liczę tylko na same pozytywne chwile, emocje, czas z rodziną i … dużo pracy.


Jest to miesiąc bardzo przyjemny i fajny, zwłaszcza gdy świeci słoneczko, a tak podobno zapowiada się początek listopadowych dni. W miesiącu tym jest kilka przyjemnych rocznic, uroczystości – bliskie mi osoby obchodzą urodziny. Na pierwszym miejscu mój mąż – na szczęście dla mnie jest strzelcem – bardzo przyjaznym znakiem dla mojego – ognisty znak jak mój. Przyjaciółka ma 30-tkę. Brat imieniny, szwagier urodziny.  Czyli zapowiada się miesiąc fajnych chwil i wielu prezentów.

Listopad – opadły liście, mieliśmy już śnieg – aktualnie ociepla się – hmmm co za jesienne miesiące – zaskakujące, zresztą jak wszystko. Chociaż już czuć zimowy powiew wiatru – coś jest na rzeczy.

Sweet November – tak kojarzy mi się listopad – przy okazji z tym bardzo wzruszającym, romantycznym filmem z piękną Cherlize Theron i Keanu Reeves i z miłością. I chociaż nie każdemu się on spodoba, nie otrzymał nagród – wręcz przeciwnie – to mnie wzrusza, ale też cieszy w tych momentach takich beztroskich, bieganie z psami po plaży. Główna aktorka – Sara z zachowania przypomina troszkę dziecko, które chce korzystać z życia na 100 %, cieszy się tym życiem. Dla tych, którzy nie oglądali polecam – dowiecie się dlaczego korzysta z tego życia na całego.

Przyjemne określenie – Bądź moim Listopadem i niech to trwa na zawsze.
Ja już mam mojego Listopadowego.
Hello November !!!

A dla Ciebie jaki jest Listopad – czy czujesz, że przyniesie Tobie dobre emocje?

