Potrzebujesz planu lotu !!!

„Potrzebujesz sprecyzowanych celów, planów i harmonogramu, by mieć osiągnięcia i by Twoja obecna sytuacja się zmieniła. Potrzebujesz planu lotu, który stworzysz, zanim rozpoczniesz podróż i którym będzie się kierował. Musisz także mieć odwagę i wiarę, by „wystartować” bez gwarancji na sukces. W trakcie podróży musisz być przygotowany na nieustanne korekty kursu. A przede wszystkim musisz postanowić, że nie zrezygnujesz, dopóki nie osiągniesz celu.” !!!

„Musisz przezwyciężyć strach przed porażką i możliwym rozczarowaniem. Musisz opuścić strefę bezpieczeństwa i komfortu.”

„Plan lotu” jest ciekawą propozycją, która zrobiła na mnie szczególne wrażenie (około 8 miesięcy temu). Pamiętam, że gdy poszukiwałam ciekawych książek dotyczących rozwoju i wpadła mi przypadkiem właśnie książka „Plan lotu” to wiedziałam, że jest da mnie, że będzie moją inspiracją. Wtedy nie myślałam jeszcze, że zdarzy się okazja, iż napiszę o niej i tak bardzo ją polecę. Już teraz POLECAM !!!
Książka zainteresowała mnie już po fragmentach znajdujących się na okładce, ale jakże nie ulec również sławie Briana Tracy, to było również napędzające do zakupienia tejże pozycji.

OPIS KSIĄŻKI – W tej znakomitej, praktycznej książce, Brian Tracy pokazuje, jak wytyczyć kurs na osiąganie wielkich sukcesów. Jak pisze Tracy, życie jest podróżą. Tak jak w przypadku każdej innej podróży, musisz zdobyć się na coś więcej niż tylko na marzenia o tym, dokąd chcesz dotrzeć. Potrzebujesz jasno określonych celów, planów i harmonogramów, aby z obecnego miejsca dotrzeć tam, gdzie chcesz być w przyszłości. Tak jak każdy dobry pilot, potrzebujesz planu lotu, który stworzysz, zanim wyruszysz i który wykorzystasz w trakcie podróży. Istnieją uniwersalne zasady i ponadczasowe prawdy, które wielokrotnie były odkrywane na przestrzeni dziejów, które są znane i stosowane przez wszystkich ludzi sukcesu.

Kupiłam ją początkowo w prezencie mojej bardzo dobrej koleżance-przyjaciółce, dla której również jest ona inspirująca. Ale zanim ją wręczyłam przeczytałam chyba w jeden wieczór chyba połowę i jakoś nie mogłam o niej przestać myśleć, musiałam ją mieć tylko dla siebie – kilka dni później była już w mojej biblioteczce. Uwielbiam mieć książkę, która mnie inspiruje na swojej półce.

Często zdarza mi się kupić książkę na prezent, ale ta była jedyną, którą zaczęłam czytać kiedy już przeznaczyłam ją na prezent. Bo ta książka jest wyjątkowa.

Niezwykle motywujące zdania jakie w niej można przeczytać są bardzo inspirujące, motywujące, a jednocześnie dające do myślenia – wszystko w życiu od nas zależy – nasz sukces, nasza sytuacja w której się znajdziemy, tylko my sami bardzo chcemy dla siebie coś osiągnąć, nikt inny tego dla nas chcieć aż tak bardzo nie może i nie jest nawet w stanie, nie jest przecież Tobą.

Powyższe zdania zapisałam sobie w notatniku, bo wiedziałam, że będę do nich często wracać. Dziś był jeden w tych dni, kiedy tam spojrzałam i znów mnie zainspirowały.
W ostatnim czasie i tak jestem bardzo zmotywowana do osiągania swoich upragnionych, spisanych na kartce, ale również w sercu i głowie moich planów i celi, jakie chcę osiągnąć.
A im będą bardziej sprecyzowane jak pisze Tracy tym bardziej będzie się to spełniało, a życie na lepsze zmieniało.

Ważne zdanie, również przeze mnie zapisane w notatniku z tej książki to cytat Napoleona Hilla: „Kluczem do sukcesu jest uświadomienie sobie, co najbardziej lubisz robić, a następnie odkrycie sposobu, żeby dzięki temu dobrze zarabiać.”
Bardzo mądre słowa, … uświadomienie sobie, a następnie odkrycie sposobu.

Czy wiesz, że tyko 3 % ludzi na świecie ma jasno sprecyzowane cele i osiąga je. Wynika z tego, że aż 97 % ludzi żyje zgodnie z celami mniejszości.

Czy Ty już sobie uświadomiłaś/-eś co chcesz robić w życiu i czy znasz ten sposób.

