Uwaga konkurs … zagłosujcie

Wszyscy lubią konkursy, nie mówią już o ich wygrywaniu.
Ja również bardzo lubię konkursy.

Czasem są to małe nagrody, ale zdarzają się też większe. Moją największą był weekend w wodnym Thermal park Bešeňová na Słowacji (polecam bardzo), który udało mi się wygrać dzięki konkursowi organizowanemu przez Paluszki Beskidzkie. Napisałam wiersz o paluszkach 😉 Ale miłym zaskoczeniem była też wygrana w konkursie, którym organizatorem była firma Bebilon – ta od mleka 😉 i wygrałam właśnie mleko, nawet 2-krotnie, trzeba mieć szczęście. Satysfakcja z wygranej jest niesamowita. Widzieć swoje nazwisko wśród zwycięzców oraz odczytując e-maila informującego o tym fakcie. Naprawdę fajne.

Są takie konkursy, w których wygrana zależy od jury, która wybiera zwycięzców pod różnymi względami , a są również takie, w których wygrana zależy od GŁOSOWANIA.

Właśnie uczestniczę w konkursie ze strony miastodzieci.pl i proszę Was, abyście GŁOSOWALI  na nasze zdjęcia. Będzie nam bardzo miło. Dziękujemy z Wiktorkiem.
Podpowiem, że odszukać nas można TU (na stronie 17), a dokładnie TU.

Głosowanie rozpoczyna się 13.09, czyli od jutra.
Podobno można głosować codziennie raz 😉

