… przychodzi czas na zmiany !!!

W życiu każdego człowieka przychodzi czasem taki moment, że zaczynamy zastanawiać się nad swoim życiem; czy jestem zadowolony z tego co osiągnąłem, co chcę robić, jak chcę żyć, w jakim miejscu jestem, czy może czas najwyższy coś zmienić.

Na szczęście ja na życie patrzę optymistycznie, dlatego myślę, że jest ono też dla mnie łatwiejsze od tych wiecznie narzekających. Nadszedł jednak taki moment, że chcę również coś zmienić, że sam optymizm mi nie wystarcza, że chcę być pełnowartościowo zadowolona z siebie, dla siebie i moich najbliższych.

W ostatnim czasie pomyślałam – CZAS NA ZMIENĘ – bo w życiu chodzi o to by nadać mu sens, by zacząć spełniać swoje marzenia – za kilka miesięcy (już mniej niż 3) będę 30-letnią kobietą, mamą, żoną. To przecież odpowiedni moment na wielkie zmiany. Czas zrobić coś dla siebie i dla mojej rodziny, ale coś z czego będę zadowolona, co przyniesie mi ogromną satysfakcję i samorealizację. Czas, aby mieć więcej czasu dla siebie, aby stać się niezależnym finansowo, duchowo i osobowo, nieograniczonym przez nic człowiekiem.

Ale za decyzją ZMIANY musi też iść DZIAŁANIE !!!
Tylko ja to mogę zmienić, tylko ode mnie zależy od kiedy 😉

Od kilku miesięcy w mojej zmianie pomagały mi książki, z których czerpię energię, chęć rozwoju, zmiany i niezależności.

Są to przede wszystkim (czytałam w podanej kolejności):
– „Bogaty ojciec, biedny ojciec” – Roberta Kiyosaki

– „Bogata kobieta” – Kim Kiyosaki
– „45-sekundowa prezentacja, która odmieni Twoje życie” – Don Failla
– „Teraz jest czas dla kobiet” – Nancy Failla
– „Kto zabrał mój ser” – Spencer Johnson

Zaczęło się niewinnie od „Bogatego ojca, …”, a potem to już poleciało, że w ciągu 2 miesięcy przeczytałam tyle książek, że czasu na spanie nie miałam 😉 Ale warto, warto się rozwijać, zmieniać i działać !!!

Przymierzam się również do przeczytania (z racji tego, że mam własne w domu):
– „Kwadrant przepływu pieniędzy” – Roberta Kiyosaki
    (która znam już z opowiadań i najważniejszej lekcji – podziału przepływu pieniędzy)

– „Wykreuj swoją przyszłość” – Brian Tracy  
    (którą już kilka razy zaczynałam czytać, ale nie skończyłam)

– „The Secret” – Rhonda Byrne – film też z chęcią zobaczę.

