Ulubione cytaty

Najlepszy sposób przepowiedzenia własnej przyszłości to jej wykreowanie.

Słowa motywują, słowa dodają energii i mając moc. 
Niesamowitą ilość mądrych, motywujących do działania i bezczelnie inspirujących zdań, cytatów można znaleźć wokół nas. Chyba każdy z nas ma jakieś ulubione, te które dają kopa i takie mogące dać nadzieję, że wszystko jest możliwe. 

Uwielbiam motywujące cytaty ludzi, którzy w jednym zdaniu potrafią zmieścić mądrość świata. 
Dlatego sama wyciągnęłam pewna teorię —> Teoria Optymistycznej Mamy.

cytat

Przedstawiam Wam moje ulubione cytaty dotyczące motywacji –> Potrzebujesz planu lotu zawiera się również w tym –> myślenie człowieka sukcesu
Mam również takie dotyczące –> marzeń

 

nie-odkc582adaj-marzec584

Skoro dzięki takim cytatom zostaniemy zmotywowani do dalszego działania, do zmian, do realizacji swoich marzeń i planów to nie pozostaje nam nic innego jak –> Czas na atak! idąc tym tropem za Kim Kiyosaki, która pod takim tytułem swojej książki motywuje kobiety do działania. 

Sprawdź również jakie –> ulubione cytaty mają inne fantastyczne osoby, które Ula z bloga Sen Mai zebrała w całość. Fajnie się wzajemnie inspirować!
Odwiedzając mojego bloga będzie mi bardzo miło,jeśli wpisesz swój jeden ulubiony cytat w komentarzu.

Najlepszy czas ...

cropped-podpis3.png

8 Comments

  1. „Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz, dopóki nie osiągniesz celu” – piękny cytat. Tak często poddajemy się za szybko nie wiedząc, że sukces jest tuż za drzwiami…

  2. Cytaty motywujące mają moc i potrafią dać niezłego kopa. Dlatego warto je zachować na trudniejsze momenty. Przede mną (tzw. po porodzie) wielkie odchudzanie i na pewno zajrzę do Ciebie jeszcze nie raz :))

Dodaj komentarz